RSS

MarySaintMary & magontet från helvetet

27 Sep

image

Jaha, då hamnade jag på akuten! Det var ju inte riktigt planen. Snart ska de göra gastroskopi på mig. Börjar bli lätt hysterisk. (Obs, för att gastron verkar läskig, inte för att jag har nån farlig sjukdom eller nåt.) Är iallafall överlycklig att man får använda mobil här, annars hade jag typ dött. Plus all personal extremt snälla & trevliga.

See you on the other side. (Alltså när jag kommer ur koman som jag tänker tvinga dem söva ner mig i.)

 
5 kommentarer

Publicerat av på 27 september 2011 i Allmänt

 

Etiketter:

5 svar till “MarySaintMary & magontet från helvetet

  1. kajsalisasblogg

    01 oktober 2011 at 11:25

    Du har också drabbats av det här konstiga fenomenet. Vad som än händer så ska man blogga om det, hur obehagligt eller ont det än gör. Har haft samma vibbar själv flera gånger och läst flera.
    Börjar misstänka att det är Hanna Friden som far runt i cyberymden och smittar oss :)

     
  2. MarySaintMary

    02 oktober 2011 at 15:57

    Haha, nej men alltså…jag brukar faktiskt sällan blogga om personliga saker jag tycker är jobbiga på riktigt. Eller, ja, det här var väl jobbigt på sitt sätt, men jag tyckte det var lite spännande att ligga på sjukhus (har aldrig gjort det förut) och ville dela med mig. Sen var det även ganska sysslolöst att bara ligga där och jag hade ju mobilen och internet så nära till hands.

     
  3. Emmas Bokhylla

    05 oktober 2011 at 11:50

    Men stackare, det later riktigt illa!
    Och gastroskopi….nej, det verkar superlaskigt! Hoppas att det gick bra!

     
    • MarySaintMary

      05 oktober 2011 at 20:42

      Alltså jag minns inte så mycket av gastroskopin, jag fick nåt lugnande som gav minnesluckor, haha! Så man kan väl säga att det gick bra.

      Det var väl inte så illa som det lät heller…eller ja, smärtmässigt var det riktigt illa men det var inget som var farligt eller gav några konsekvenser.

       

Kommentera

 
