RSS

Ett slut och en början

06 Dec

Sista nu!

30. Din favoritlåt från den här tiden förra året

Jo, jag vet faktiskt på ett ungefär, för jag har playlistor i Spotify där jag lägger in mina mest lyssnade låtar, och där jag kan se vid vilken tid jag lagt in dem. Och passande nog för årstiden, iallafall förra året när det var snö och grejer, var det Sleigh Bells jag lyssnade på. Närmare bestämt den här låten, Treats. (Som M.I.A. för övrigt har samplat i Meds and Feds.)

Nu när låtutmaningen är slut (ca ett halvår efter alla andra, jag vet), har jag som tur är hittat en ny utmaning: Läsa Harry Potter med genusglasögon! Dock att jag nog inte kommer skriva ett blogginlägg för varje kapitel som utmaningen egentligen går ut på, men några intressanta vinklar hoppas jag kunna hitta.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 06 december 2011 i Musik

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

 
