RSS

Bloggkärlek

01 Feb

Nu har jag inom loppet av bara ett par veckor blivit länkad av en massa fina bloggare, nämligen Hanna på Happy Happy Fatgirl, Hannah på One-Way Communication, Peaches på Peach Me Baby, (Den rabiata orakade flatfeministen) Fanny, Matilda samt Alice på The Old Days. Alla dessa är bloggar med ett mer eller mindre feministiskt perspektiv, bloggar som jag tycker mycket om och följer, och jag är såklart väldigt stolt och glad att de uppmärksammar mig! Därför vill jag tacka och länka tillbaka, visserligen kommer min blygsamma följarskara förmodligen inte få upp deras bloggstatistik som deras fått upp min, men ändå som ett tips till mina följare.

Tack!

Jag har fått bra mycket fler besökare och fler kommentarer på mina inlägg nu på sistone, så jag känner också en viss prestationsångest i att skriva bra inlägg och ge bra svar på era kommentarer. Så ibland dröjer det lite innan jag svarar och jag hoppas ni står ut med det. Så, end of metablogginlägg, nu ska jag försöka tänka ut nåt roligare eller smartare att skriva till nästa gång så ni inte överger mig. Läs de andra bloggarna så länge!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 01 februari 2012 i Allmänt, Feminism

 

Etiketter:

3 svar till “Bloggkärlek

  1. Alice

    04 februari 2012 at 23:03

    Tack för länkningen!

     
    • MarySaintMary

      06 februari 2012 at 12:12

      Just det, Alice heter du ja. Plockar in det i inlägget! Och tack själv!

       
  2. Peaches

    07 februari 2012 at 17:14

    <3

     

Kommentera

 
