RSS

The opposite of blogging

30 Maj

Jaha, ni vill säkert att jag ska skriva nåt smart och genomtänkt också? Nåt ideologiskt och intelligent resonemang? Jag har tyvärr inte riktigt kommit på en massa smarta saker att skriva, jag har typ druckit vin, fangirlat, stått utanför en uteservering och skrikit ”SVERIGE-klappklappklapp-SVERIGE-klappklappklapp!” till en spegelvänd storbildsskärm under världens finaste majkväll, rökt svarta cigaretter eftersom jag är en posör, festat i ett kollektiv, festat i en park, festat i Finspång, sjungit i stämmor, spelat gitarr, plockat mat i naturen (kirskål och nässlor!), jobbat lite grann, kedjekollat på Community och skrivit på mitt och Randys bokprojekt. Så i brist på argumenterande resonemang kan ni ju läsa det så länge, lite lättsmält ungdomsfiction såhär i sommartider. Kan ju meddela att Emil och Adam kanske, eventuellt, möts snart, för nu är de på samma fest – DET BRÄNNS!

 
4 kommentarer

Publicerat av på 30 maj 2012 i Allmänt, Läsning

 

Etiketter: ,

4 svar till “The opposite of blogging

  1. Alice

    30 maj 2012 at 21:42

    Äh, jag som trodde det var ett nytt kapitel. Det där har jag ju läst redan :( Gillar det ni skriver!

     
    • MarySaintMary

      31 maj 2012 at 12:48

      Tack! Jag vet inte hur många som följer, så måste påminna lite här på bloggen ibland :) Jag ska säga åt Randy att han ska skynda på med nästa kapitel!

       
  2. kajsalisasblogg

    31 maj 2012 at 20:24

    Kollar in senare och följer storyn. Sen vill jag bara påpeka att bakfylla är ett klart underreklamerat tillstånd att skriva i. Man ser allt med mer intressanta vinklar ur alkoholens sneda förstoringsglas

     
    • MarySaintMary

      31 maj 2012 at 21:47

      Yes! Helt sant. Men jag behöver vara ensam för att kunna skriva, och oftast är jag bakis tillsammans med min kära sambo…

       

Kommentera

 
