RSS

MarySaintMary fyller år!

05 Sep

Ja, igår alltså. När folk har frågat vad jag önskar mig har jag svarat: äh, venne, inte en massa prylar helst. Har således fått chips, choklad, te, rödlök, gul lök, vitlök, sylt, saft, ost, rapsolja, bönor, mangold, blåbär, björnbär, äpplen, tomater, gurka osv. Och pengar. Och det här jetespenande paketet på posten:


Det som var mest awesome med detta (förutom att det stod FBI som avsändare och jag inte kände igen handstilen (och att det innehöll torkade bär)) var att Posten levererade detta rätt på ”MarySaintMary” utan efternamn. Det bor väl en 10 personer sådär i vår trappuppgång iallafall. Betyder det att jag är känd nu?

Benjamin brukar alltid vara innovativ när det gäller paketinslagningsmetoder, här en s.k. ”pull the strings”-inslagning, där man skulle dra i snörena för att presenten skulle komma ut. Det funkade inte, men tanken var god.

Dagen firades i övrigt med att jobba nio och en halv timme, vilket var awesome eftersom det var trevligt + jag får cash, samt gå på psykpub och musikquizza med fina psykologstuderande. Förra året låg jag i en sång och grät halva min födelsedag, så detta var bättre x100.

Vill ni ge mig en födelsedagspresent i efterskott, så gör det genom att öka på besöksstatistiken på min andra blogg, där Randy skrivit ett nytt kapitel om Adam, Ljusets sken!

 

 
2 kommentarer

Publicerat av på 05 september 2012 i Allmänt, Läsning

 

Etiketter: ,

2 svar till “MarySaintMary fyller år!

  1. kajsalisasblogg

    15 september 2012 at 19:51

    Det är ju tanken som räknas och även om den inte fungerade, så var den ju snyggt inslagen.Paketen jag gör brukar se ut som en obäddad säng ungefär. Grattis förresten.

     
    • MarySaintMary

      15 september 2012 at 20:22

      Tack!

       

Kommentera

 
