RSS

[untitled]

01 Okt

hej kram lära känna skratta lite urringning jag bara vill smeka vänta snart så benen möts under bordet fånga blicken le röka ska du med på efterfest prata connecta klicka everything is beautiful and nothing hurts rör vid min handled rysningar sporadisk hudkontakt närmare och närmare fingrar vid svanken kom och lägg dig här kroppskontakt mys hör dina hjärtslag hud mot hud smekningar ta det lugnt vi är inte ensamma värme och dina händer gör saker med mig släcka sova håll om mig nej inte sova armar vänder mig om och nu äntligen läppar och vått och varmt och tätt intill händer mot hud och händer letar sig nedåt och du är varm och du villvillvill och jag vill men vågar inte och mina händer hittar rätt och din kropp letar sig upp mot min och ditt ansikte i plågsam njutning flämtar till fast du inte får och gud jag vill ha dig ännu mer och din hand bestämt mot mitt bröst vill ha mig på rygg och din mun gör saker med mig min kropp i brygga det gör ont att vara tyst och jag gnyr till kan inte hindra mig

somnar i varandras armar vaknar imorgon tätt isär men du hittar mig igen dina händer hittar mig hela tiden dina armar värmer morgonkylig hud mitt hjärta slår hårt dina läppar och mina som igår du smeker mitt hår från ansiktet och ler ler ler så vackert i can’t even vi smyger ut pratar fnittrar mitt huvud mot din axel en blick i dina ögon och sedan jag mot en vägg din hand håller mig kvar din mun mot min ditt lår mellan mina trycker hårt och bestämt och jag får svindel jag lovar jag ser dimmigt vill ha allt allt allt nu nu nu men vågar inte och vi går in kramas pratas hud mot hud men inget mer dags att gå hem men mitt nummer och ditt och vi ses väl ja het blick troligtvis

sms smileys ja ja ja utropstecken aldrig nånsin nej kom och hälsa på och där är du och dina ögon och ditt leende och ensamma nu men prata först och vill bara ha dig här och nu men lite nervöst och lite småprat men båda vet ju och båda vill ju och du drar mig intill dig och dina läppar igen och herregud dina händer och mina på dig och du följer precis vart jag vill och din kropp svarar på allt jag gör och kläder är bara i vägen fumlar med dina jeans men lyckas öppna dem till sist och händer överallt och ditt ansikte när jag tar på dig och jag vill ha mer hud hud hud en t-shirt är emellan oss men inte så länge till från soffan till sängen av med dina jeans och allt annat och du på rygg och oceaner av hud och värme och fucking hotness och de sista kläderna som står emellan mig och din hud ska bara bort och nu kommer det hända och varmt och mjukt och hårt och lite ont fast mest skönt och gudgudgud försiktigt men ingen orkar vara försiktig och du på rygg armarna över huvudet ansiktet åt sidan blundar drar efter andan särade läppar stönar fuck jag kommer aldrig någonsin se något hetare och vill alltid alltid ha dig precis där och då

 
4 kommentarer

Publicerat av på 01 oktober 2012 i Hett

 

Etiketter: , ,

4 svar till “[untitled]

  1. Patsy

    01 oktober 2012 at 15:44

    Jättejättejättefint skrivet!

     
    • MarySaintMary

      01 oktober 2012 at 18:07

      Tack Pats! <3

       
  2. kajsalisasblogg

    01 oktober 2012 at 21:18

    Fantastiskt vackert, du lyckas trigga bilderna i huvudet.

     
    • MarySaintMary

      01 oktober 2012 at 21:27

      Åh tack :)

       

Kommentera

 
