RSS

MarySaintMary <3 Tiger Bell

10 Okt

När man får ett tjusigt paket på posten med det här innehållet. Då blir man ju genast på bättre humör trots förkylning och allmän ömklighet! Nu vet jag vad jag ska spela nästa månad på den där hipsterklubben som jag hat-älskar, där man bara får spela 7″-vinyl.

Eftersom jag egentligen har noll koll fick jag tipset om Tiger Bell av en tysk kompis som kan allt om Sverige och svensk musik. Det är peppig, glad och energisk punkpop, lyssna här eller på Spotify!

 Ser fram emot en fullängdare inom en överskådlig framtid.

 
1 kommentar

Publicerat av på 10 oktober 2012 i Musik

 

Etiketter:

Ett svar till “MarySaintMary <3 Tiger Bell

  1. kajsalisasblogg

    16 oktober 2012 at 19:23

    Skithäftigt, påminner om The Donnas men ändå inte på något sätt.

     

Kommentera

 
