RSS

Min (f.d.) arbetsplats

30 Nov

Har tänkt göra en sån här karta jättelänge men inte kommit till skott förrän nu, när jag slutat frilansa. Men iallafall, här kommer kartan på mitt geografiska arbetsområde innan jag bliv anställd. Röda prickar är städer jag jobbat i (var tvungen att göra en vägbeskrivning i Google för att få till det, därav den blå linjen, har alltså inte jobbat i Stockholm eller Trollhättan).

Tolkområde

Kan ha glömt nån stad också.

Typ lika stort som Belgien, eller nåt.

(Ursäkta tråkiga/obefintliga inlägg, ska försöka skriva om nåt som bloggosfären snackar om snart, lovar!)

 
4 kommentarer

Publicerat av på 30 november 2012 i Allmänt

 

Etiketter: , , ,

4 svar till “Min (f.d.) arbetsplats

  1. kajsalisasblogg

    04 december 2012 at 13:31

    Herregud, din arbetsplats går ju ända hem till mig. Föreslår att du lägger lunchrummet i Kumla, verkar vara det som är lättast att nå var du nu än befinner dig :)

     
    • MarySaintMary

      04 december 2012 at 19:22

      Hade nog mest lunchrummet i bilen, blev mest praktiskt så. Sen blev lunchen oftast typ en Snickers…

       
  2. Lisa

    04 december 2012 at 15:30

    Din f.d. arbetsplats ser ut som en fjäril.

     
    • MarySaintMary

      04 december 2012 at 19:21

      Ja, det gör den ju! Fan va fint.

       

Kommentera

 
