RSS

Och låten var också bra

10 Mar

Jag tycker ju jättemycket om Yohio, men jag tror att han kan vara en bra normbrytande förebild även utan att vinna Melodifestivalen. Så jag hejade på Yohio, men min förtretelse när jag räknade på rösterna och insåg att Robin vunnit försvann på typ en halv sekund för han är så jävla adorable när han inte riktigt förstår att han har vunnit! Kan inte titta mig mätt på det där klippet. Yohio, räknar snabbare, besviken men håller minen och applåderar. Robin, förstår ingenting, pekar på sig själv, utbrister ”har jag vunnit?!”, handen för munnen, vänder sig om, försöker förstå, ”what the FUCK!”.

Robin

 

(Verkar ju inte funka, men klicka på den så kommer den upp, tror jag. Det är en gif som jag har gjort,)

Det är helt fantastiskt, så här ska det alltid vara när nån vinner! Det hade inte spelat nån roll om jag inte ens gillat låten eller han sjungit dåligt, jag blir varm ända in i hjärtat av sånt här. <3

Bild

 
5 kommentarer

Publicerat av på 10 mars 2013 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

5 svar till “Och låten var också bra

  1. lennartdarling

    10 mars 2013 at 22:23

    Jag grät till teckenspråksnumret.

     
  2. lilla S

    10 mars 2013 at 22:59

    Ah, så hjärteknipande!

     
  3. Ellen

    05 april 2013 at 23:30

    Jag hittade din blogg av en slump och har bara läst massa gamla inlägg, så jag vet ju inte om du ens gillar dem fortfarande. Men tänkte att du kanske skulle vara intresserad av att få veta att My Chem splittrades för två veckor sen. Jättekort och opersonligt meddelande på hemsidan, sen har både Gerard och Frank skrivit långa brev på twitter. Ville bara säga det…

     
    • MarySaintMary

      06 april 2013 at 11:17

      Tack! Jag visste dock om det, har en kompis som är mer hardcorefan än jag som skickade flera hjärtekrossade sms till mig den dagen.

      Jag gillar dem fortfarande, men tyvärr blev jag så besviken på deras senaste Sverigespelning (dåligt ljud, oinspirerat) att jag tappade intresset lite.

       

Kommentera

 
