RSS

Bråvallafestivalen, kort och gott

01 Jul

Kort sammanfattning av Bråvallafestivalen, here we go:

Festivalens…

…bästa band: Green Day I <3 you.

…hjärtklappning: killen som fick komma upp på scenen och spela och sjunga Longview och var asgrym och fick en gitarr. Alltså hans min när han fattade att han fick komma upp på scenen, det var som Robin Stjernberg när han vann melodifestivalen, typ.

…snuskigaste: Alltså, Rammstein fick mig att rodna, på riktigt. Tur att det var mörkt.

…sämsta raggningssätt 1: ”kom med till vårt tält och drick öl!” ”ok!”, varpå de inte hittar tältet och det börjar spöregna.

…sämsta raggningssätt 2: dela ut muf-kondomer med texten ”Känn moderaten i dig”. Alltså detta är så jävla äckligt att jag fortfarande känner att celibat vore trevligt när jag tänker på det.

…besvikelse: att jag missade All Time Low.

…roligaste: en exakt lagom full och jätterolig Randy levererar underhållning på bussen hem till Finspång. Till slut börjar han sjunga falskt varpå hela bussen trött utbrister ett samfälligt, ganska ovänligt och bestämt NEJ.

…snyggaste: vet inte vem jag skulle välja om jag fick ligga med vem som helst i The Sounds. Så jävla heta människor.

…bästa köp: Tretorn gummistövlar!

…sämsta: att det inte gick att ringa eller smsa pga överlastat mobilnät vilket innebar att jag var forever alone alldeles för mycket.

…sämsta 2: att jag var förkyld och hade huvudvärk och mensvärk större delen av festivalen.

…bekvämaste: alltså jag sov i Finspång, i en säng. Sjukt värt.

 

 
6 kommentarer

Publicerat av på 01 juli 2013 i Allmänt, Musik

 

Etiketter: , , ,

6 svar till “Bråvallafestivalen, kort och gott

  1. Ensamma mamman

    01 juli 2013 at 22:04

    :D Moderatkondomer… Det lät avtändande…

     
    • MarySaintMary

      01 juli 2013 at 23:39

      Bästa preventivmedlet! Ingen som sett dem kommer nånsin vilja ligga igen!

       
  2. Lisa - MondoCane

    21 juli 2013 at 11:35

    Jag anar en festivalkonspiration där munkar och nunnor skriver äckliga meddelanden på kondomerna och flyttar folks sextält. Man använder ju hellre gumminstövlar än de där kondomerna. Huuuuuu….

     
  3. Hr. A

    23 juli 2013 at 20:57

    Heh, jag tyckte väl att jag såg dig där. Men jag var för feg för att komma fram och säga hej, för jag känner inte dig mer än att jag läser din blogg ibland. Mvh din stalker.

    PS: ja, Rammstein var både snuskigast och bäst.

     
    • MarySaintMary

      25 juli 2013 at 10:21

      Den här kommentaren är oerhört spännande och väcker så många frågor! Vem är du? Var det verkligen mig du såg? Var och när? Man får komma fram och hälsa, jag är snäll (kan dock drabbas av storhetsvansinne).

       
    • Hr. A

      09 augusti 2013 at 23:26

      Heh, kul att kunna göra dig så nyfiken. Och ledsen att det tog sån tid att svara, jag har varit bortrest i två veckor.

      Nu är det ju ett tag sen, men jag tror att jag såg dig på fredagkvällen, på scenområdet, mellan två framträdanden. Kände igen dig från bilder här.

      Vem är jag? En random nobody ärligt talat. Jag kan berätta mer men jag är lite blyg av mig (som sagt) så jag gör det helst inte så att resten av internet ser. Om du som bloggägare ser mejladressen jag skrev in kan du kontakta mig där eller på skype (samma användarnamn som förledet i adressen). Om inte får vi väl hitta på nåt annat.

       

Kommentera

 
