RSS

Lista över låtar jag saknar på Spotify

29 Jul

* Violet – Hole
* Magnetic City – Silverbullit
* Robots – Flight of the Conchords
* Back in Denim – Turbonegro

* Tiger Love – Melody Club
* Bad Reputation – Joan Jett
* You Gave Your Love To Me Softly – Weezer

* Bibel – Imperiet
* Way Down Low – Fatboy
* Konichiwa Bitches – Robyn
* ALLT med Bikini Kill
* ALLT från Birdnest

Dock är jag glad över att Hedwig and the Angry Inch, lite Runaways och Strange Little Girls med Tori Amos har kommit upp!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 29 juli 2010 i Musik

 

Etiketter: , , ,

2 svar till “Lista över låtar jag saknar på Spotify

  1. KajsaLisa

    02 augusti 2010 at 20:40

    Faktiskt förvånad, stressade spotify med att söka efter punkrockbandet ”Ohlsson har semester” bara för att retas med en som påstod att allt finns där. Jodå, vi hittade dom, hade nog själv aldrig hört talas om dom om jag inte kände en bandmedlem. Joan Jetts Bad Reputation är ju ändå en klassiker. Men kolla om den här covern finns,

    Okej det är inte Joan, men jag gillar den.
    Ohlsson har semester då ?????? Tja kolla här, hoppas du har överseende med den dåliga kvaliten, så ett tips. Vrid datorskärmen 90 grader medurs, du förstår nog vad jag menar när du ser den:)

     
    • MarySaintMary

      03 augusti 2010 at 15:07

      Åh, Avril-covern var skön, men den verkar inte heller finnas på Spotify tyvärr. Inte heller den här ”covern”, eller vad man ska kalla den, hittar jag:

      Ohlsson Har Semester Produktion finns väl med på nån Definitivtsamling eller nåt sånt har jag för mig? Annars är det ju som sagt ont om Birdnestband på Spottis.

       

Lämna en kommentar